Rendeléseket a szokásos módon szállítunk

Kosaram

0 item(s) - 0,00 EUR
Az Ön bevásárlókosara üres.

0

Kosaram

0 item(s) - 0,00 EUR
Az Ön bevásárlókosara üres.

0

Reklamáció & jótállás

REKLAMÁCIÓ & JÓTÁLLÁS

 

A teljes dokumentum cseh nyelven való elolvasásához kattintson a következő linkre: https://www.gizmania.cz/complaints

 

Rövid történet:

Az EU keretein belül a fogyasztó bármilyen terméket a megvásárlás időpontjától számított 24 hónapig megreklamálhat.

A termék reklamációjára vonatkozó polgári jog azonban nem azonos a gyártó által biztosított jótállással.

A 24 hónapos időtartamot nem szabad összetéveszteni a termék élettartamával, azaz azzal az időtartammal, amely alatt a termék a tulajdonságainak köszönhetően, megfelelő használat és megfelelő gondozás, valamint karbantartás esetén, a használat intenzitásának az eltérései ellenére a rendeltetésének megfelelő célokra folyamatosan használható. 

A normál használathoz képest az extrém sportokhoz készült termékek sokkal nagyobb igénybevételnek és koptató hatásoknak vannak kitéve.

A termékek kezelése és használata óriási hatással van az élettartamukra. A termék kezeléséről és az élettartam növeléséről a Scootpedia lapon olvashat többet (csak angol nyelven). 

Ha a reklamáció megalapozott (pl. eltört a kormány), és a vevő a reklamációt a termék megvásárlásától számított 6 hónapon belül nyújtja be, akkor a vevőnek új terméket ajánlunk fel, vagy visszatérítjük a termék árát.

Ha a vevő a reklamációt a vásárlástól számított 6 hónapon túl jelenti be, és ragaszkodik ahhoz, hogy a terméket megfelelő módon használta, tehát olyan gyártási hibát reklamál, amely már a vásárlás időpontjában is létezett, akkor a vevőnek a reklamációhoz harmadik fél, azaz bírósági szakértő igazolását is be kell nyújtania.

Hogyan kell eljárni reklamáció esetén:

1)    A reklamált terméket minden oldalról fényképezze le.

2)    A fényképről ki kell derülnie annak, hogy milyen terméket/márkát reklamál. Ha például a deszkát kívánja reklamálni, akkor nem elég a sérült hely lefényképezése, az egész deszkát, a sérülés helyével együtt kell lefényképezni.

3)    A reklamációhoz mellékelni kell a termék megvásárlását igazoló okmányt, számlát, bizonylatot stb.

4)    A fenti információkat a következő e-mail címre küldje meg: info@gizmania.cz.

5)    Az email levelezésben természetesen az anyanyelvét használhatja.